LA POR

 Ahir, famílies, vàrem seguir treballant amb una emoció nova, aquesta vegada tocava la por...

I no podia ser d'altra manera. Vàrem començar amb una conversa inicial. Llegiu i veureu...

A QUÈ TENIU POR?

Diana: "A veure tigres, qui em pot explicar alguna cosa a la que tengui por?"

Martina: "Yo a la oscuridad".

Aroa: "Pos yo soy valiente".

Diana: "I no tens por?"

Aroa:"Noo. Claro que no".

Izan: "Pues yo si tengo un poquito de miedo a los monstruos. Pero poquito".

Leo: "Pues yo mucho".

Kai: "Pero si los monstruos son de mentira".

Vega: "Yo también de los monstruos".

Pablo: "Pues yo de la tormenta. Me asusta."

Aquiles: "Jo de les tortugues"

Aura: "Pues yo de que cierren los parques y tenga que gritar Ayudaaaaaa"

Kai: "A mi la oscuridad y los relámpagos que hacen así ruido (es tapa les orelles)".

Darel: "Yo a los monstruos".

David: "Si, los monstruos, si"

Samuel: "A mi me dan miedo los bichos. Las cucarachas".

Diana: "Ningú més vol explicar a quines coses té por?"

Martina:"I tú, a què tenies por de petita?"

Diana: "Uy, doncs quan era com vosaltres em feia por la foscor i havia de dormir sempre amb una llum oberta. Però ara ja no".

Martina: "Claro porque eres un poco grande, pero un poco. Pues sabes que yo tengo una lamparita. Se dice lamparita pero en verdad es muy grande"

Diana: "(Rialles) Molt bé. Fins aquí si ningú vol explicar ninguna cosa més"

Com veieu, no tenen desperdici aquestes converses.

Després d'aquesta magnífica conversa, vàrem escenificar les cares de por. Alguns semblen que tenen por de veritat...

CARETES DE POR

I finalment vàrem realitzar el nostre mural...


Ja ens queden menys per completar-ho...


I com a resultat d'aquesta conversa, un pròxim conte que es treballarà dins de la classe serà aquest...



Comentaris